tisdag 17 augusti 2010

Tiden går

Vad tiden går, snart är sommaren slut. Och minstingen ska börja på gymnasiet. Egentligen tycker jag att det är rätt skönt att bli "gammal" men varje gång man ser sig själv på bild blir man lika förvånad - är det där jag? I Team Nelsons blogg finns en underbar betraktelse om hur det kan vara att se sig själv i spegeln. Läs den! Nedan är iallfall några bilder på mig och Czabina och min fodervärdstik Bella. Det är min vän Christel, som också är matte åt Bella, som tagit bilderna. Jag måste dock be Christel om ursäkt att jag inte uppdaterat hemsidan med att Bella blivit champion. Det kommer snart, jag lovar;). Har dock uppmärksammat hennes nya titel i bloggen tidigare ;) Nu bär det iväg till Stockholm ett par dagar, jag ska dessutom till kennel Carlslund i Värmland och välja ut den allra finaste tikvalpen!

3 kommentarer:

Eva sa...

Håller verkligen med dig i det om Team Nelson blogg!
Ibland är det extra tur man har djur, var min tanke...:)

Team Nelson / Ordringen. sa...

Min yngste börjar också gymnasiet nu. Tiden går men vi är inte "döa" och än finns tid att undersöka,vara nyfiken, kramas och vara i vägen i största allmänhet för det har vi gjort oss förtjänta av.
Lycka till med valpen.
Ulf

Anonym sa...

åh va mysigt med valp, vill oxå ha!
Håller med, tiden går så jäkla fort!!!
Kram Annelie