måndag 6 september 2010

Intensiv vecka

Vilken intensiv vecka. Min dotter Alice har flyttat till Stockholm, vilket även innebär att hennes hund Rufus följt med. Men han hann leka av sig med sina bästisar Charlie och Siouxsie innan den stora flytten..

Jag har dessutom varit hundvakt åt kuvaszen Timor (Csigora Gyemant Garda) en vecka. Minou blev glad att få en ny lekkompis med lite mer fart än Czabina.

Hela helgen har jag varit på hundlkurs hos Hundutbildningsgruppen. Verkligen intressant men nu är jag helt slut! Här är några av hundarna som var med:

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vad kul att gå på hundkurs! Jag känner att jag behöver lite påfyllnad...

Eva sa...

SÅ läckra bilder det blir av de där virvlande lekande pälsarna!
Och många finingar på den kursen!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Håller med Eva det blir härliga bilder med dessa fotomodeller.
Att barnen flyttar är ju kul men medför ofta att det blir en hel del att göra. Mina hade länge en förmåga att alltid flytta till 3:e vån. utan hiss.
Det ska bli kul att höra mer från din hundkurs.
Ulf