torsdag 23 september 2010

TVÅ hundar och ETT ben

9 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Life ain´t always fair.

Anonym sa...

de är så fina!
hoppas de fick ett var sen ;)
Kram Annelie

Katarina sa...

Det här fascinerar mig enormt! På något sätt trodde jag tills för inte allt för länge sedan att hundar i denna situationen skulle börja slåss. Ack, vad fel jag hade!

Marta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marta sa...

Riktigta sötnosar!
Vill du byta länkar?
mvh marta

Unknown sa...

Är det alltid samma hund som "ger sig"?
mbh/Ingemar

Christina Klosterberg sa...

Tack för era kommentarer. Nej, den som har ett ben får ha det oavsett vem det är. De får rätt mycket ben så de har inte riktigt anledning att slåss om dem. Men ibland blir det ju bara ett ben kvar och då är det först till kvarn....

Christina Klosterberg sa...

Maria: Kunde inte komma in på din sida. Som det är nu har jag inga länkar men funderar på att lägga upp dem jag gärna läser. HAr bara inte kommit dit än. Skicka gärna länken till din sida så jag får titta runt lite!

Ewa o Hoffi sa...

OJ! Det där benet skulle aldrig Hoffi låta bli, trots hur mätt hon är. Inte ben på tomten men finner Telerin ben i skogen så accepterar hon att han äger det konstigt nog. Rangen är oftast klar men ibland "byts" den ut. Det kanske kan förklaras av att hundar är sociala individer. Anpassningsbara.