lördag 21 januari 2012

Glada Hundar

Hurra det snöar, hurra det snöar sjunger Misha, Pie, Rufus och Charlie i kör! Det är som sagt inte bara snöflingor som yr i luften. Våra puli var mer i luften än på marken när snön kom idag! Yrväder som är svåra att fånga på bild!









Men fortfarande har jag inte kunnat gå iväg på promenad. Jag har dessutom hostat sönder ett revben - åtminstone känns det så. Jag är så extremt öm på vänster sida, kan inte ens ligga ner och sova. Antagligen är muskulaturen kring revbenen överarbetade av allt hostande. Stå och sitta går bra så länge jag inte tar några djupa andetag. Min bästa vän just nu är pronaxen och panodil! Och givetvis mina fina hundar!

Jag vill tipsa er om att kolla in bloggen Fluffmonster som testat ett nytt hundschampo & balsam som vi tagit hem till hundbutiken! Ha en fortsatt skön helg! Mina hundar hoppas på mer snö och jag vill bli frisk NU!



5 kommentarer:

Eva sa...

Skicka hit lite också är ni bussiga! Vi har bara is:(
Tycker så sybd om dig med hostan o annat! Hoppas verkligen det börjar bli ordentlig bättring snart.
(O utmaningssvar kommer! Trol imorgon, men jag fick lov att tänka lite... Besvärligt, besvärligt:D)

~~Sara~~ sa...

Usch å fy för att hosta sönder sig, hoppas att du snart är på benen utan hosta.

Jag tycker mig se glädjen iaf även om det är svårt att fånga på bild

Kram å krya på dig

Katarina sa...

Det råder ingen tvekan: snö ger hundar glädjefnatt!
Men fy så jobbigt du har haft det i vinter. Hoppas du blir frisk nu snart så att du kan njuta av livet!
Kram!

veronica sa...

Ja vad säger man, helt underbart ljuvliga bilder med glada pulis i snön...

Sara sa...

Men oj är du fortfarande sjuk låter inte alls bra Krya på dig!
Hundarna ser i alla fall väldigt nöjda ut i snön :)