torsdag 19 januari 2012

Roligare hundträning

Idag är jag lyrisk för jag har precis gjort en jättespännande beställning till hundbutiken. Det är extra roliga hundleksaker att ha vid träning. Det är en töjbar expander med handtag med fuskpäls eller fårskinn i massor av olika modeller. Har skrivit om dessa träningsleksaker i CSiGORAs blogg. Ta gärna en titt för detta vill du inte missa! Detta får träningen att blir betydligt roligare för både dig och din hund!

Kommer finnas i Csigoras hundbutik från februari 2012

Annars så hänger hostan och mycoplsaman kvar i kroppen. När ska jag bli frisk? Det har gått två månader nu. Jag har så mycket som jag vill göra och så många promenader jag vill gå med mina hundar. Här har vi fått lite snö, vilket hundarna uppskattar. Det är skönt när marken är frusen så att det inte blir så lerigt. Vill även passa på att tacka er som antagit utmaningen. Förstår att det behövs lite tid att tänka och det ska bli så roligt att läsa!

4 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

De måste vara perfekta också när man vill träna hundmöten. Borde bli lätt att dra till sig den egna "busens" uppmärksamhet. Ska kolla mer på dem.
Hur står du med hostan? Jag har hostat en vecka nu och knappt sovit om nätterna och tycker DET räcker. Två månader!! Det är inte klokt.
Krya på dig
Ulf

Grabbarna boys sa...

Spännande leksaker.
Vi måste så klart tacka för utmaningen...sak försöka ta mig an den i helgen, det är så mycket annan som kretsar i skallen just nu.
Ha det så bra.
Kram!

Elin sa...

Nejmen har ni iller också??? :-)

Mja, vi har lite snö, inte så värst mycket även om det ser mycket ut på bilderna. Dem senaste åren har det ju vart snökaos här uppe i Roslagen så då har det vart hemskt! :S

dock är det skönt med snö på marken än vanligt lerig barmark, märks direkt på golven inomhus :)

Sofie sa...

En sådan där måste jag nästan klicka hem. Jag tror att kamelen skulle tok älska den :)