måndag 14 februari 2011

Många hjärtan

Egentligen är det dumt att det ska behövas en egen dag som heter alla hjärtans dag! Att visa kärlek och vänskap borde väl prägla varje dag. Samtidigt vore det ju ologiskt att bojkotta en dag som denna för en dag är givetvis bättre än ingen! Så när jag nu önskar alla en riktigt bra alla hjärtans dag så menar jag inte enbart idag utan även i morgon!

Den här söta bilden har min dotter målat, jag använder den som logga till webbutiken och ni som tittat riktigt noga har säkert redan sett alla små hjärtan på hundfilten!

6 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Klart vi ska visa kärlek varje dag. Med eller utan just denna dag. Jag bojkottar bara det kommersiella jippot, inte dagen som sådan ;D
Vad duktig din dotter är på att teckna! Jättefint med små hjärtan.
Sv. Jo då, det är det vi tränar till i Maj. Har skrivit lite om det under fliken "Drag".

Fortsatt skön kväll
Susanne

Eva sa...

Jätteduktig dotter!
Håller med ovanstående om det kommersiella, annars är det ju helt ok:)

Team Nelson / Ordringen. sa...

Skickar en kram jag ocksa. Det finns inga ae pa min dator. Aterkommer snart. Sao Valentine pa er.
Ulf

Sara sa...

Skickade en kommentar först men den postades nog inte... Jag tänkte efter lite och tänkte på att du har helt rätt, jag använder också hundens namn för att få uppmärksamhet sedan använder jag olika tonlägen för de olika kommandona! Du har så rätt! Jag går ju sällan med bara en hund och har ju funkat men sen börjar man tänka för mkt :) Ja nu är alla hjärtans dag över och jag tycker vi fortsätter visa kärlek även andra dagar :) Vilken duktig dotter du har! Hon borde illustrera barnböcker eller liknande :) Ha en fin dag!

Katarina sa...

Är det din dotter som har ritat loggan - den är verkligen jättehärlig!
Kram!

Christina Klosterberg sa...

Tack för era Valentine-hälsningar. Roligt att få ett livstecken från Team Nelson också trots semester från bloggen;)

Och, visst är jag stolt över min dotters talang och hon hoppas på att kunna arbeta med ngt estetiskt en dag.