torsdag 29 december 2011

Jul i Berg

Du har vi lämnat julen bakom oss och jag tänkte dela med mig av ett bildsvep från julafton. Själv har jag fortfarande lunginflammation och orkar inte mycket så det var ett tag sedan jag besökte er alla. Givetvis hade alla hundarna varsina paket under granen. Charlie utsåg sig själv till paketvakt för här ska inget öppnas förrän kvällen. För syskonen Misha och Pie var det första julafton och de var väldigt förväntantsfulla! Vi har som sagt Pie här tillfälligt då hennes matte brutit foten. Nedan har Pie satt sig med utsikt över alla spännande paket!


Misha är glad att syrran är hos oss, de har väldigt kul ihop!

Siouxsie, Misha och Rufis väntar på att julmaten ska serveras!

Sen är det dags för en mysstund framför Kalle Anka!




Rufus undrar när tomten kommer?

Rufus blir så glad över sin trumpet!

Siouxsie fick ett rosa får och en cigarr!

Mjukdjursslaktaren Charlie fick nöja sig med ett rejält tuggben! Även kuvasztjejerna Eira och Czabina fick riktigt stora och goda ben som de snabbt försvann iväg med så de har därför inte fastnat på bild!


Pie fick ett pipdjur och en rolig boll och givetvis tuggben!

Det var annars en lugn och mysig jul med hela familjen även om jag inte orkade lika mycket som vanligt.


7 kommentarer:

veronica sa...

Åh vilka härlia julbilder och vilka fina julklappar hundarna fick.

Jag blev alldeles tårögd när jag såg Pie, saknar henne så mycket, tänk att missa hennes första jul.

Livet och vardagen sa...

Å är du fortfarande sjuk, så trist. Krya på dig!

Grabbarna boys sa...

Jättefina juliga julbilder med paket o allt!!!
Krya på dig, lunginflammation är då inte att leka med.
Vov o kram!

Katarina sa...

Nej men stackare - är du fortfarande sjuk...
-Krya-på-dig-kram!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Vilken härlig julafton för hundarna!!
Krya på dig.
Ulf

Eva sa...

Trist tid att vara sjuk, men det blir ett annat lugn också;) Hoppas att du är helt ok snart!
Ljuvliga bilder på alla "ungar"!

Elin sa...

Vilka söta fluffiga hundar! :)

God fortsättning!