fredag 24 september 2010

En höstig promenad

Det värsta jag vet är när hundartiklar handlar om vädret, iallafall om det är hundspalter i tidningar som ska handla om ngt specifikt och inte är ngn form av krönika. Men nu är ju detta min privata blogg och det går liksom inte att komma runt vädret när man ska dela med sig av sin vardag. I allfall om man har hund. Årstidväxlingarna kommer så nära när man strosar i skogen. Höstens färger men också en och annan blomma som hänger kvar. Hundarna har extra mycket spring i benen och springer ikapp med höstvindarna. Med en puli med i skogen får man dessutom alltid med sig en del av naturen in...

5 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

En bild säger mer än tusen ord. Här blev det tusen och åter tusen vackra ord om hösten och om gemenskap.
Härligt.
Ulf

Edit sa...

Kul att du gillade min blogg o mina bilder!

Underbara höstbilder du tagit, hittade även en massa info om raser jag inte kunde så mycket om =)

Tassintryck sa...

Vilka härliga bilder! Hösten är så vacker med dess färger!
SV: nej, man kan ju inte ha hur många hundar som helst även om man har mycket kärlek att ge :-). Och tack för lyckönskningen, jag är så nöjd med min lilla whippa :-)
kram från mig
/maria

Anonym sa...

Åhh vilka fina bilder!!!
Höstkram fr kusin vitamin

Ewa o Hoffi sa...

Jadu att få in en bit av skogen är väl inte att förakta, framförallt inte när man fått delta i en sån fin höstdag! Bilden på den där yviga Pulin fick mig att skratta, vilken härlig livslust den förmedlar.
Jättefina foton som bevisar hur beroende vi är av vår moder natur. Var rädd om den!