torsdag 1 september 2011

Nytt bloggutseende och ny TV-favorit

Nu har min andra blogg, som hör till CSiGORAs HUNDbutik, fått ett uppfräschat utseende. Välkommen att kolla in Csigoras blogg här!

När jag inte pysslat med att fräscha upp den och jobba med butiken eller pysslar med dom små (nåja, Czabina och Eyra är ju inte pyttesmå precis...) flockmedlemmarna har jag fångats av en ny tv-favorit. Och tro det eller ej, så är det en hund! Den här hunden heter Wilfred och kommer från Australien. Nu finns han också i en amerikansk tv-version, men jag har tittat på den ursprungliga serien. Ladda ner och kolla in den, så får du ett gott skratt! Danne har skrivit lite om Wilfred i sin blogg Altruist konsult.

Även om Wilfred är en man i hundkostym, så känner du som är hundägare igen vissa situationer, jag lovar. I femte avsnittet kommer en TV-hunduppfostrare à la Cesar Millan hem till Wilfred för att lösa en del problem, där kommer du kanske speciellt känna igen dig...

Här kommer ett litet smakprov (men med lite grynig videokvalitet)!


Inga kommentarer: