torsdag 21 juli 2011

Smarta hundtillbehör!

Då är några dagars semester slut. Lagom till detta är bilen lagad. Men jag känner ändå att jag är utvilad. Tiveden gjorde visst underverk!


Så nu öppnar CSiGORAs HUNDbutik igen men med helt nytt ansikte. Jag har nämligen bytt hemsida och det kommer även bli en ny blogg kopplad till butiken. Bloggen Sociala Hundar kommer dock finnas kvar som vanligt!

Det finns fortfarande massor av hundtillbehör som jag inte lagt ut ännu då jag lagt ner energin på design och utformning. Men nu kommer det ut nyheter för varje dag! Ta en titt på: www.csigora.com

Produkter som jag fått hem men ännu inte hunnit lägga ut i butiken är : flytväst till hunden, hundskor för ömma tassar, regnoveraller, nya schampon och balsam, expanderkoppel, selar i olika format, fler leksaker, större storlekar av hundbäddarna, tandrensande leksaker och tuggben, klotång, hundskålar, utställningskoppel, justerbara koppel, strasshalsband, säkerhetssbälte (sele) för hunden, reflexer, textilhalsband med snabbknäppe, läderhalsband med skärpknäppe, retrieverkoppel mm. Dessutom är den fasta fraktavgiften sänkt till 39 kr oavsett hur mycket du handlar för (gäller alla varor utom stålburarna). Så är det något av detta du letar efter kan du skicka ett mejl till: info@csigora.com

7 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Oj! Vad spännande! Ska genast kila in o titta =)
Tiveden är stället för vila alltså, hihi. Skönt!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Kul.Nu ska vi snart titta in på på nya hundbutiksbloggen och alla fina saker.
Ulf

Eva sa...

Då ska vi göra om länken alltså?
Spännande!
Och sötare reklam får man väl leta efter!
(Och TACK för kommentar! Den var extra välkommen idag:))

Dame Eliza/Helena sa...

Hittade just din blogg och din hundbutik! Blev glatt överraskad! Att skriva om hundens roll i ett sociologiskt perspektiv låter intressant för en tant som jag som studerar sociologi! Och hundbutiken har jag också besökt, hundmatskålarna var så fina. får du in läderhalsband med stras utan strypfunktion?

Lycka till med shoppen och livet!

Dame eliza/Helena sa...

Tack för svar! Jag kommer att beställa matskålarna, de var verkligen fina. Väntar med halsband lite, jag har ju två russlar och den ena är bara 17 veckor så han får ha slitosläng valphalsband ett tag till. Den andra behöver också ett nytt snart!

Må så gott

Anonym sa...

Jättefin hemsida jag snurrade runt lite ;)
Härligt semestern blev bra trotts bilras ;)
Kram

Lyckopiller sa...

Ska gå in och kika på din hemsida. Skönt att semestern ändå blev skön!