tisdag 17 maj 2011

Hur kan kommentarer försvinna?

Vill påminna om att det bara är några dagar kvar på bloggtävlingen. Det är väldigt konstigt men flera av kommentarerna har försvunnit. Så gå dit och kolla så att din kommentar finns kvar, så att du fortfarande är med i tävlingen. Och har du inte deltagit ännu så finns det fortfarande möjlighet att vinna! Tävlingen pågår till den 20 maj. Vinnaren kommer få hundtillbehör för ett värde av 500:- från Csigoras Hundbutik.

Men jag kan fortfarande inte förstå hur kommentarer kan försvinna utan att varken jag eller författaren tagit bort dem. Är det någon annan som har råkat ut för något liknande? Förstår att blogger filtrerar mot virus men jag vet att en del av de bortagna kommentarerna kommit från seriösa bloggare.

Idag har jag både dammsugit och badat puli;) Till helgen är det specialutställning för de ungerska raserna (förutom för kuvasz som har sin den 4 juni). Det blir premiär för lille Misha. Misha står annars inte så högt i kurs just nu, han har precis ätit upp bilens registreringsbevis. Som tur är går det att beställa nytt. Misha har även smakat på CD-skivor, pennor, linsvätskeflaskor, fåtöljen, ett par sandaler. Med andra ord en nyfiken kille som vill undersöka det mesta. Men trots detta är han fortfarande min antistressboll....

5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Massor av kommentarer har försvunnit hos mig dom senaste dagarna??? Även inläggen var borta. Dom har nu kommit tillbaka, men kommentarerna lyser med sin frånvaro :-(
Hittade min i din tävling :-)
Kram

veronica sa...

Ojoj Misha, där slår du syster Pie. Hon har än så länge bara smakat på pappfodral till en dvdskiva. Peppar peppar kanske man ska tillägga.
Hoppas ni får det härligt på specialen, det river i mig att jag ej kunde komma iväg dit, det hade varit så roligt.

Eva sa...

Heja Misha, säger Assar! Och kräver att jag ska skriva att glasögon, mobiltelefoner, hörlurar och "mellanpinnar" på trästolar också är jättegott!
SV Jag tar nog inte åt mig så väldigt längre, men visst blir man SÅ trött och lite "sliten" av attityderna. Och av oviljan att en försöka förstå sina medmänniskor...

Sara sa...

Jag har inte märkt av något på min blogg annat de två dagar då blogger vägrade vara samarbetsvillig. Min kommentar var kvar på tävlingssidan :)

Kram

Sofie sa...

Även här har kommentarer försvunnit och ibland vet jag att kommentarer inte registreras fast de är skrivna. Har provat själv från datorer och ibland kommer de inte fram. Väldigt trist.