torsdag 19 maj 2011

Sista dagen

Det är nu sista dagen för alla bloggare att vara med i tävlingen som CSiGORAs HUNDbutk annordnar. Priset är valfria hundprodukter för ett värde av 500 kr. För att vara med i dragningen gäller:

  1. Lägg till bloggen för CSiGORAs hundbutik bland dina blogglänkar!
  2. Skriv om tävlingen i din blogg!
  3. Skriv en kommentar att du vill vara med i tävlingen i hundbutikens blogg.
  4. Nämn var du först läste om tävlingen.
Om alla ovanstående kriterier uppfylls så är du med i dragningen i morgon. Jag kommer även dela ut ett antal "tröstpriser". Läs mer här!

I morgon avslöjas vem vinnaren är!

Nu ska jag ut och cykla med lite hundar!

5 kommentarer:

Beatrice Pettersson sa...

SV: Kan man sova med öppna ögon så är det ju guld, kan ha kolla på mamma och pappa samtidigt ;) (På natten är de stängda faktiskt! ;))

Drömflocken sa...

Tack! Ska ha dina ord i tankarna. Utvärdering och funderingar.

Quila o Ronja sa...

Spänningen är oliiiiidlig ;-)
Återkommer i morgon, hihi. Nyfiken?? Näe, inte jag inte.
Kram

Sara sa...

Väntar med spänning :)

Tassintryck sa...

Grattis till alla vinnare! Här har det varit för mycket annat att jag knappt hunnit tänka men håller utkik efter nästa tävling. För det blir väl fler?
kram från mig
/maria