torsdag 24 februari 2011

Tävlingar!

För er som gillar tävlingar kommer här lite tips:
Hunddagboken har en rolig och lite annorlunda gissningstävling med böcker i prispotten. Missa inte detta:
Tävling i Hunddagboken (är du ingen tävlingsmänniska måste du ändå gå in och titta på de härliga bilderna!

En annan tävling med fina priser hittar du här:
Svensk Hund som värnar om det svenska djurskyddet. ( ett tips från Tassintryck).

Sen kommer det snart en tävling, i denna blogg, där jag kommer lotta ut presentkort från Csigoras Hundbutik Jag kommer dock lägga in massor av fler produkter först, så att det kommer finnas ännu mer att välja på.

En gång vann jag en diskduk från en tävling anordnad av Team Nelson. Den absolut bästa diskduk jag ägt. Den kom från Ekelunds väveri som satsar på ekologiska produkter med snygg design. De har även kökshanddukar med hund-, katt- och djurmotiv. Jag har nu tagit hem handdukar, diskdukar och plädar till shopen!

2 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Tack för tipset. Jag är väl ingen stor tävlingsmänninska. Det beror lite på "priserna" så klart ;D Ska genast kika in o kolla.
Sv. Joo, så är det. Det är så dumt bara, att man är så snabb med att ställa en diagnos, som är osäker. För ett år sedan, fick Ronja problem med ett öga. Fick en diagnos, som var väldigt ovanlig. (Minns inte ens namnet nu) Det var hos samma vet. Förmodligen får vi operera bort ögat, sa hon då? Kanske något förhastade ord.
Näe, nu ska jag kolla tävlingarna :-)))
Ha det gött´
Susanne

Eva sa...

Och jag måste, ÄNTLIGEN, gå in och kolla din butik! Rodnar mycket skamset över att jag inte gjort det än! Fattar inte hur det gått till, men jag lämnar en kommentar och så går jag ur direkt - DÅ kommer jag på "VISST ja...! Gör det nästa gång..."
Senilitet kommer tidigt hos vissa:)