onsdag 4 juli 2012

Gissa vem det här är?



Igår hade vi finbesök hos oss! Under Bergveckan har vi ju öppet i Csigoras hundbutik varje dag mellan 14-19. Ja, den fysiska butiken alltså - nätbutiken är ju alltid öppen... Det har varit en stadig ström av besökare, både från när och fjärran! I kategorin fjärran sorterar vi in den här besökaren på bilden nedan. Känd i bloggvärlden, kan man väl säga. Gissa vem det är!?

Snygg i nytt halsband!
Jodå, det var den välkända blogghunden Nelson som kom på besök! Både människor och hundar bakom bloggen Team Nelson kom förbi och hälsade på! Jättekul! Speciellt ville Team Nelson träffa min Charlie George.
Glatt radarpar!
Vi tackar så mycket för det trevliga besöket och hoppas vi kan ses igen nån gång framöver! 

Försäljningstältet
Nu fortsätter vår försäljning under Bergveckan ända till och med söndag. Fler oväntade besök är välkomna!

4 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Tack för kaffet och det trevliga bemötandet. Nelson trivs med sitt nya halsband och nu ska vi snart testa kampleksaken. Den kommer han att gilla.
Ni har så mycket bra hundsaker så jag hoppas också att många styr kosan till er eller går in via nätet.
E är fortfarande omtumlat, förälskad i den lilla valpen!
Jag blev gillade förstås charmtrollet Charlie George.

Ha en fortsatt bra Bergvecka.
Ulf o Elisabeth

Katarina sa...

Tyckte väl att jag kände igen den stilige Nelson! - Visst är det kul att träffa sin 'bloggisar' live!

Elin sa...

Va roligt med finbesök =)

Britt Marie o Rudi sa...

Men...vilken rolig överraskning kan jag tro! Det finns en liten möjlighet att även jag dyker upp på väg mot Växjö senare i månaden, hälsar Rudi!