onsdag 29 februari 2012

Var finns pulin?

Här följer en liten inofficiell tävling utan något pris med endast äran på spel! Det gäller att hitta hunden. Själv tycker jag att puli är rätt duktiga på att smälta in i naturen som en liten kameleont. Först en ledtråd, så här ser en puli i rörelse ut!


Men var är pulin nu?







Var är pulin? Ute på en helt vanlig promenad såklart! Det som är skönt med puli är att de inte drar iväg utan håller sig vid flocken. Annars hade vi nog haft fullt upp att hålla reda på våra pulivänner. De kan bli rätt osynliga ibland!


7 kommentarer:

Eva sa...

Jag TROR att jag hittade ett lurv nära stenen där.
Men det vete katten om jag har syn bra nog för att ens fundera på puli:D
SV Tack för testet!

Anonym sa...

En Puli känner man till även fast dom gör allt för att smälta in:) Kul bilder:)

Livet och vardagen sa...

Sköna bilder av en mysig hundras. Även om jag nog inte skulle reda ut att hantera deras päls;-)

Lyckopiller sa...

Vilka härliga bilder. Är väldigt fascinerad av Pulins utseende, men tycker att pälsen verkar svår att sköta.

P.S Hundar sa...

Hahah! Hittat dom överallt ;P Men riktigt kamouflerade!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Inga problem att hitta efter att jag läst om rubriken. Jag letade efter Putin men han syntes inte på någon bild.

Christina Klosterberg sa...

Putin - ha, ha - den var bra. Han är ju inte precis någon bakgrundsfigur så han hade nog varit lätt att hitta!