fredag 1 april 2011

Tävlingen är avgjord!

Alla som "gillat" CSiGORA på Facebook under mars månad har deltagit i en utlottning av ett presentkort i på 500 kr i Csigoras Hundbutik.

Inte mindre än 148 personer har deltagit. Först vill jag tacka alla er som varit med: Tusen tack! Sen vill jag meddela att vinnaren i denna tävling är: Patrica Wernersson! Grattis till dig, du kommer också få ett meddelande med e-post idag.

Eftersom människor är olika och har olika behov så tyckte jag presentkort var en bra idé, som pris till denna tävling, även om det egentligen är roligare att ge en utvald present. Det ska bli intressant att se vad Patricia väljer. Kanske blir det en hundbädd, leksaker eller varför inte handgjorda läderkoppel till hundarna? Oavsett vad det blir: Stort Grattis!

Bilderna är hämtade från: http://www.csigora.com/

5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Vad glad hon ska bli :-) Tur att vi är olika, annars skulle det bli lite trist, eller hur.
Fick mina hundar välja, skulle det bli varsin ny and, hahaha. Dom är illa åtgångna.
Ha en skön fredag
Kram

Sofie sa...

Vad roligt att du har haft en tävling synd att jag missade den. Tror att mina hundar hade nog också valt en and att slita sönder.

Grabbarna boys sa...

Vilken glad överraskning så här på fredagen.
Det trodde jag aldrig att jag skulle vinna, jag som aldrig vinner något.
Ikväll ska jag och dottern titta på vad vi vill ha.
Vi hör av oss.
Tack så mycket och ha en härlig helg.
Kram!

Livet och vardagen sa...

och så här fina saker kan man också köpa hos Christina:-) http://livetochvardagen.blogspot.com/2011/03/en-bur-till-asta.html

Eva sa...

Grattis Patricia!
Vi hade kanske valt en varm och gosig korg... Eller en and eller två... I alla fall om de piper:) Ska vara så'nt här nämligen.