fredag 25 mars 2011

Gnälltant

Jag är van att ha värk i kroppen och lärt mig leva med det. Men när man dessutom får influensa och magsjuka då känner man sig väldigt svag. Det irriterar mig så, har så mycket jag vill hinna med.
Extra tråkigt därför att jag missar så mycket roligt. Det blir ingen praktik på instruktörsutbildningen, det blir ingen resa till Karlstad för att delta på SBHKs möte och det blir ingen utställning.
Framförallt kommer jag inte få träffa alla hundar och vänner jag sett fram emot att möta.
Ligger i sängen med en kopp blåbärssoppa och har datorn i knäet. Men ändå orkar jag inte formulera ett intressant blogginlägg. Jag gillar inte gnäll men det är precis vad ni får. Men nu får det vara slutgnällt. Jag ligger trots allt i en skön säng med mysiga hundar brevid mig. Och snart är det vår!

8 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Snart?? Det verkar på bilderna som den står i blom redan.
Skämt åsido, krya på dig. Det är inte klokt att allt ska komma på en gång. Trist.
Hoppas att det går över snabbt.
Ulf

Sara sa...

Åh...stackars dig. Men man får gnälla ibland det är OK!!
Krya på dig

Kram

Anonym sa...

Man får gnälla ibland!!!
Krya på dig nu!
kram kusin Annelie ♥

Eva sa...

I den situationen får man sannerligen gnälla!
Krya på dig!

Quila o Ronja sa...

Klart man får gnälla ibland. Tråkigt att missa allt det där :-( Fina blommor har du i alla fall :-)
Sv. Var inte alls säker på att dom skulle komma. Det kan man väl aldrig vara. Brukar inte ha möjlighet att träna med svin, hihi Jaa, tänk om galten vänt, och rusat efter hundarna??? Fy!
Krya på dig NU
Kram
Susanne

Grabbarna boys sa...

Nejdå! Du är ingen gnälltant.
Har man magsjukan samtidigt som inflensan slår till då gäller det att visa att man lever.
Krya på dig.
Kram!

veronica sa...

I det där läget får man verkligen lov att gnälla. Lider med dig. Tur att du har sängen full av hundar det är bra för tillfrisknandet. :-))
Krya på dig.

Sofie sa...

Hoppas att du blir frisk snart så krya på dig. Härliga bilder på blommor. Älskar själv att knäppa kort på just blommor. Så nu längtar vi till våren