fredag 11 mars 2011

Tävling!

Nu är det vår tur att ha en tävling!
Eftersom jag driver ett företag som bland annat säljer en del hundprodukter så tänkte jag att mitt företags-jag skulle samarbeta med mitt sociolog- och hundägare-jag här på bloggen. Det innebär att alla bloggläsare har möjlighet att vara med och Tävla om ett presentkort i Csigoras Hundbutik på 500 kr!

Det är som så att Csigoras Hundbutik nu finns på Facebook. Jag behöver er hjälp för att sprida denna nyhet! Så vad du behöver göra är att gilla Csigora på Facebook samt skicka din e-adress till info@csigora.com och skriva TÄVLING! Du behöver inte använda Facebook själv utan om du kikar i menyn till vänster under bloggarkivet så hittar du en ruta med Facebook, klicka på denna och sen på gilla!

Tävlingen pågår till den 1 april!

8 kommentarer:

Amanda sa...

Jag var 14 när jag flyttade dit med mina föräldrar och vi var där i ca 3 år, sen vi kom tillbaka till Sverige har jag dagdrömt om att åka tillbaka på en låååång semester. Kika förbi huset jag bodde i, skolan jag gick i och äta mina gamla favoriträtter skulle nog vara både väldigt kul och känslosamt.

Ja, jag har inget emot vädret men börjar bli otålig för hennes skull. Vi märker så stor skillnad på henne när det är lite plusgrader ute. Bara idag började hon leka ute med kottar och kvistar och det var en sån glädje att se när man tänker på hennes första veckor här i december och hon knappt ville gå några meter. Förhoppningsvis slipper vi fler köldkramper för ett tag. Nu börjar hon upptäcka och utforska mer - jätte spännande! Måste tvärtom vara härligt för pulis (en puli flera?) med snön?

Vad roligt med en tävling. Ska spana in den! :)

Eva sa...

Självklart har jag tryckt "Gilla"! Även om jag inte är kund...än i alla fall:)
Adress kommer!

Anonym sa...

självklart vill jag vara med :) har tryckt på gilla nu :)

Quila o Ronja sa...

Klart jag tryckt på "Gilla". Har dock inte facebook.
Sv. Tackar, tackar ;-)
Kram
susanne

Lyckopiller sa...

Ska tycka på gilla även om jag inte har facebook!

Katarina sa...

Självklart gillar vi din butik - och tävlingar!

Sara sa...

Vilken tur jag har nu....för jag är antiFb-are :)
Men självklart kan jag vara med och sprida info om din fina butik :)

Kram

Mickla sa...

Sådärja! Skulle sitta fint! behöver nytt halsband och koppel till våran lilla galning :)