tisdag 1 mars 2011

Sänkta priser, proffsig fotograf & lite reklam!

Vill bara meddela att det är kraftigt sänkta priser i Csigoras Hundbutik! Tanken var att göra kombinationsrabatter etc men det hela slutade istället med ordentligt sänkta priser på det mesta utan krav att köpa en viss mängd.

Har också tagit hjälp av en duktig fotograf för att få bättre bilder på bl a koppel och halsband. Det är rätt svårt att få till rätt ljus, utan en massa skuggor och samtidigt bevara färg. Nåja, Veronica Brorsson Kaiser från Smile Studio fixar detta galant. Hon har dessutom en känsla för estetik och magiska ögonblick Så nu kommer det snart ut massor av fina bilder!

Här på bloggen får ni även i fortsättningen få mina oredigerade bilder! Jag hinner liksom aldrig sätta mig ner och lära mig kameran ordentligt. Kör som oftast på automat och mina motiv är ju inte preccis stilla eller alltid med den bakgrund som är snyggast! Och så äger jag inget redigeringsprogram.

Nåja, det har även kommit hem en massa produkter som ska ut på webben som fällar, bäddar, suveräna hundskor, regnoveraller, skålar, hygienartiklar, halsband och koppel, leksaker mm. Nu har jag att göra! Förutom att pyssla om valparna förstås. Kommer verkligen sakna dem när de flyttar nu. Samtidigt tycker mina andra hundar säkert att det ska bli skönt att få mer uppmärksamhet.

Annars så har tyvärr min värk satt stopp för det mesta och jag har fått avboka det ena åtagandet efter det andra. Men jag har sagt det förr: I morgon är en ny dag!

6 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Så kul att se att du har samarbete med Linneväveriet i vår by.Jag ska lägga en länk till din butik när jag får en stund över.
Tråkigt att höra att värken inte ger med sig. Förstår att den påverkar din vardag. Vi får hoppas på morgondagen då.
Jag är så imponerad av att du klarar av så mycket.
Ulf

Katarina sa...

Krya på dig!

Quila o Ronja sa...

Kul med så mycket nya produkter. *Vänta*
Värken är ett J***a skit. Hoppas ändå din dag blir bra.

Freja Phaléne sa...

Tack för tipsen!!! Och för kommentar!!! Phalénekramar!

Lyckopiller sa...

Vilka fina grejer! krya på dig. Hoppas din dag i morgon blir utan värk!

Amanda sa...

Vad roligt att det går framåt! Hoppas att du snart mår bättre :)