torsdag 10 mars 2011

Stockholm

Då har nästan alla valpar flyttat och jag är hundledig i Stockholm. Levererade två valpar på vägen upp. Än så länge verkar det ha gått bra!

Idag fick jag dock ägna mig åt pappersarbete, bokföring och momsdeklaration samt framförallt kurera min förkylning. Sprang som hastigast ut för att lägga i pengar för bilen och blev då veckans nöje för ett antal äldre barn som bombarderade mig med snöbollar. Jag var måttligt glad efter att ha fått en snöboll mitt i ansiktet. Min sambo, som inte var med, trodde att dessa barn hade haft väldigt roligt. Var är empatin;)...

Nåja, ikväll ska jag träffa min son och hans flickvän som bor här uppe. Det var ett tag sen sist.

4 kommentarer:

veronica sa...

Vilka ligistungar, jag skulle ha blivit tokig. Fast det hjälper ju inte.

Pie har det toppen här, fast hon har nog lite tråkigt eftsom Moa inte vill leka med henne, men det kommer nog.

Eva sa...

Tur att det inte var mig de kastade på...
Ber om ursäkt sta'ns invånare bär sig så illa åt:)

Quila o Ronja sa...

Skulle blivit riktigt f..... arg! Troligen hade man fått ännu mer snöbollar på sig då.
Lite empati från mig
Susanne

Christina Klosterberg sa...

Jag blev arg, men insåg att jag var chanslös. De var på andra sidan vägen, på en höjd, bakom en mur. Mitt emot parkeringsautomaten. Med tanke på deras träffsäkerhet så var jag definitivt inte deras första offer.